sobota 9. února 2013

První modlitební dopis


Modlitby za ProChrist, 1. týden

Genesis 12:3: „ Požehnám těm, kdo žehnají tobě, prokleji ty, kdo ti zlořečí. V tobě dojdou požehnání veškeré čeledi země."

Jer.1;7:  Ale Hospodin mi řekl: "Neříkej: Jsem chlapec. Všude, kam tě pošlu, půjdeš, a všechno, co ti přikážu, řekneš.“
Iz.6;8:  Vtom jsem uslyšel hlas Panovníka: "Koho pošlu a kdo nám půjde?" I řekl jsem: "Hle, zde jsem, pošli mne!"

Mt.28;
19.  Jděte ke všem národům a získávejte mi učedníky, křtěte ve jméno Otce i Syna i Ducha svatého
20. a učte je, aby zachovávali všecko, co jsem vám přikázal. A hle, já jsem s vámi po všecky dny až do skonání tohoto věku."

Sk.1;8:  ale dostanete sílu Ducha svatého, který na vás sestoupí, a budete mi svědky v Jeruzalémě a v celém Judsku, Samařsku a až na sám konec země."

„Misie“ znamená „Poslání“.  Misijní dílo je tedy dílo posílání a misijní společnost je společností, která posílá. Pokud máme naplnit úkol naší misie, musíme uskutečnit naše poslání.  Ale co je naším posláním?  A kdo posílá nás?
Pán Ježíš na to odpovídá svým učedníkům v Janově evangeliu kap. 20, v. 21: …Jako mne poslal Otec, tak já posílám vás… My jsme misionáři – my jsme vyslanci. A to poslání nám dává sám Pán Ježíš, ten poslaný od Boha. Svým životem nám ukazuje, co si On sám pod tím představuje: s cizími lidmi jíst, s přáteli, sousedy a známými vyprávět o Bohu, léčit nemocné, žehnat dětem, hříšníkům odpouštět, ke smrti odsouzeným přinést svobodu. Každý Jeho čin je charakterizován hlubokou láskou ke svému  nebeskému Otci, láskou a touhou, aby Ho lidé poznali. Proto byl Pán Ježíš poslán na tento svět. A proto On posílá také vás.  On vás dnes potřebuje.
Ptejte se Ho, co vy sami, můžete konkrétně učinit a tím splnit úkol své misie.

…Proste proto Pána žně… (Mt.9;38)